Педагогічні читання (Формування ключових компетентностей учнів в умовах розвитку інноваційних технологій в освіті та професії (з досвіду роботи педагогів, які атестуються у 2018-2019 н.р.)

з/п

Тема доповіді ПІБ доповідача
1 Використання інноваційних технологій при перевірці знань учнів з зарубіжної літератури в професійних (професійно – технічних) навчальних закладах Кравченко С.Ю., викладач зарубіжної літератури
2 Реалізація міжпредметних зв’язків при написанні дипломних робіт за професіями поліграфічного напрямку Черниш Н.М., викладач зарубіжної літератури
3 Використання ІКТ, інтернет-ресурсів при викладанні англійської мови Мажара С.М., викладач англійської мови
4 Розвиток фізичних якостей учнів 9-11  класів в процесі вивчення рухливих ігор (на прикладі елементів волейболу) Німченко Ю.В., викладач фізичної культури
5 Практичні заняття як один із засобів формування ключових компетенцій учнів на уроках громадянської освіти Гурін Т.В., викладач суспільних дисциплін
6 Використання освітніх інтернет-ресурсів при викладанні інформатики та спецдисциплін інформаційно-комунікаційного напрямку Миронова О.Ю., викладач спецдисциплін
7 Використання системи MOODLE — ефективний засіб формування висококваліфікованого робітника в умовах дистанційного навчання Сєрович Н.Л., викладач спецдисциплін
8 Формування професійної компетентності учнів на уроках виробничого навчання за професією «Кравець. Закрійник» (з досвіду роботи) Мартинович Т.О., майстер в/н
9 Методи формування сучасних освітніх компетентностей при підготовці конкурентно-спроможних на ринку праці робітників Левченко І.В., майстер в/н
10 Інноваційні технології на підприємствах, де проходять виробничу практику учні-друкарі Литвиненко К.М., майстер в/н
11 Роль особистості майстра виробничого навчання та його професійних якостей у формуванні кваліфікованого соціально зрілого робітника Юзва Л.О., майстер в/н
12 Тімбілдінг як засіб формування професійних компетнтностей та особистісних якостей учасників освітнього процесу Блажко Г.Є., методист

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *