Впровадження інноваційних освітніх та виробничих технологій у загальноосвітню та професійну підготовку кваліфікованих робітників у контексті євроінтеграції (з досвіду роботи педагогів, які атестуються у 2019-2020 н.р.)

з/п

Тема доповіді

ПІБ доповідача

1

Електронний підручник як елемент інтерактивного освітнього середовища на уроках географії

Агафонов Є.О., викладач географії

2

Розвиток  критичного мислення  на уроках англійської мови – запорука особистісної ефективності та успішності учнів

Благодарна Т.І., викладач англійської мови

3

Формування професійних компетентностей учнів через продуктивне навчання на уроках бухгалтерського обліку

Туровська Н.С., викладач професійно-теоретичної підготовки

4

Використання ІКТ на уроках історії

Стогній О.В., викладач історії

5

Дидактичні ігри на уроках української мови як один із засобів підвищення якості підготовки учнів до ЗНО

Літош А.В., викладач української мови та літератури

6

Активні форми роботи на уроках математики як метод підвищення мотивації до навчання

Дяченко Л.В., викладач математики

7

Інноваційні технології в поліграфії – нові можливості для реклами

Плигань Л.М., майстер виробничого навчання

8

Комунікативні та мобільні засоби сучасного педагога

Юпик В.Г., майстер виробничого навчання

9 Екранування як інноваційна перукарська технологія догляду за волоссям

Берегун Н.Ю., майстер виробничого навчання

10 Використання нетрадиційних форм і методів проведення уроків виробничого навчання для активізації пізнавальної діяльності учнів.(з досвіду проведення квестів)

Мацкевич К.В., майстер виробничого навчання

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *